dimecres, 1 d’abril del 2009

Res millor per innaugurar un bloc de textos que amb un poema escrit per mí una tarda de dimarts amb la pluja regalimant en les finestres de casa meva.


Diluvi


El dia, passat per aigua

el cel, negre en ment.

No els ofeguis amb llàgrimes obscenes

farcides de sofriment.

Llums i sorolls

sento en el meu interior

S’ha desfermat

una tempesta superior.

Els dies foscos

em fan pensar.

En dies foscos

m’inspiro amb l’atzar.

Una engruna de lluor enmig de la tempesta,

una calma desprès del tro,

Una nova dimensió és creada

on viure-hi amb la por.

La batalla acaba

destrucció i mort tota lluita deixa,

 molta sang ha estat vessada...

I ja al final tot acaba.

“Malson,vés,

per no tornar més”

exigeix ella sense saber

que el meu cor està ferit

per l’horror que dins meu he patit.



7 comentaris:

  1. Felicitats pel bolg, m'encanta ser la primera que fa un comentari. M'agradat molt aquest poema: Diluvi. Fins i tot el títol em fa venir uns sentiments que em deixen sense paraules: tardes d'hivern i pluja a la finestra de casa de la iaia amb la companyia del meu germà parlant de coses intrascendents...abans de fer-nos grans i no tenir temps ni de veure'ns.
    De nou , moltes felicitats

    ResponElimina
  2. Bones Sergi!
    Molt bona idea això de fer un bloc on deixar-hi els teus poemes, és un bon lloc on recopilar-los i on la gent et pot ajudar i donar la seva opinió =)

    El poema "Diluvi" està molt bé: La veritat és que -coincidint amb la Sra. Corral- et fa recordar aquelles tardes de pluja que et quedaves palplantat davant la finestra atenent al so de les gotes queien al terra... jo sense germà -en aquél entonces ^^-.

    Ja anirem passant per aquí, Segi! Ànims i a seguir endavant amb el teu bloc =)

    Salut i calés!
    David.

    ResponElimina
  3. Et felicito, Sergi, m'agrada molt que t'hagis animat a encetar un blog. I a més, amb un poema molt interessant. M'agrada. T'inspires en el que t'envolta com en l'haiku del concurs.
    T'has llegit ja "El caminant i el mur"? Ja em diràs que t'ha semblat?
    Aquest blog serà sempre de poesia?
    Que provin les festes!

    ResponElimina
  4. Gràcies pel vostre recolzament!
    A resposta de les preguntes de la Sra.Solà, encara no m'he llegit "oficialment" el caminant i el mur però ja li diré el què més o menys quan tornem i aquest bloc pretén ser un bloc per a texts, això vol dir que segurament serà de poesia que és el que acostumo a escriure, però no descarto altres estils.
    Disfruteu de les vacances, que n'hi ha ben poques!

    ResponElimina